V tem primeru bomo z vašim soglasjem lahko izvedli vseeno vse 4 storitve, od tega boste na podlagi naknadno poslanega računa, plačali le 2 najcenejši in še te z dodatnim 10 % popustom.
V tem primeru bomo z vašim soglasjem lahko izvedli vseeno vse 4 storitve, od tega boste na podlagi naknadno poslanega računa, plačali le 2 najcenejši in še te z dodatnim 10 % popustom.
V kolikor zdravnik specialist oceni, da je za postavitev ustrezne diagnoze potrebnih več informacij (na primer laboratorijski pregled ipd.) se lahko v sklopu ene storitve izvede tudi več zdravstvenih storitev.
Seveda, kljub temu imate preko točke PRVA Zdravje možnost dostopiti do specialističnega zdravstvenega pregleda najkasneje v roku 10 delovnih dni. Na cene vseh storitev vam bomo obračunali 10 % popust.
V tem primeru vas vabimo, da se v okviru delovnega časa za informacije obrnete na telefonsko številko točke PRVA Zdravje 01 77 775 775 in skupaj s svetovalcem odgovorita na zgornje vprašanje.
Največkrat se zgodi, da je zaradi neplačila tekoče premije za naslednje obdobje izvršena blokada koriščenja specialističnih zdravstvenih storitev.
Dogovorjeni termin izvedbe zdravstvenih storitev se lahko odpove ali predlaga spremembo. O tem mora takoj ali najmanj šest ur pred predhodno dogovorjenim terminom obvestiti zdravstveno točko PRVA Zdravje. V primeru, da zavarovanec termina ne odpove, se šteje, da je zavarovalna storitev koriščena.
V tem primeru vam zaračunano ceno zdravstvene storitve z 10% popustom. Da boste med pregledom brezskrbni, vam bomo račun poslali po pošti.
Naši strokovnjaki na telefonski liniji bodo organizirali termin v zdravstveni ustanovi, ki je najbližje kraju vašega bivališča oz. na vašo željo tudi drugje znotraj območja Slovenije.
Po tem, ko dostopite do zdravstvene storitve v sklopu zavarovanja PRVA Zdravje nimate drugih obveznosti razen v naslednjih primerih:
Čas 10 delovnih dni do zdravstvene storitve začne teči takoj, ko vzpostavite obvezni kontakt z zdravstveno točko PRVA Zdravje. Po tem, ko dostopite do zdravstvene storitve nimate drugih obveznosti razen v primeru, ko ste naročeni na storitev, ki je kritje zavarovanja PRVA Zdravje ne vsebuje, ali ste kvoto kritja presegli. V obeh zadnjih primerih vam bomo račun, zmanjšan za 10 % popust, poslali po pošti.
Delovni čas točke PRVA Zdravje smo razdelili na dve možnosti:
Za koriščenje zdravstvenih storitev je nujno potrebno vzpostaviti telefonski stik z zdravstveno točko PRVA Zdravje, ki vam je na voljo 24 ur na dan.
V procesu boste morali predložiti naslednje:
Na podlagi odobritve zahtevka, zdravstvena točka PRVA Zdravje zavarovancu na osebni elektronski naslov in na osebno številko mobilnega telefona pošlje sporočilo o izbranem terminu in lokaciji specialistične obravnave.
To je bolezen, stanje ali poškodba, ki se ponavlja z izmenjavo boljšega in slabšega zdravstvenega stanja, z vmesnimi remisijskimi obdobji. Bolezen ni kronična in je ozdravljiva. Šteje se, da je bolezen, stanje ali poškodba ponavljajoča se, ko je to medicinsko ugotovljeno ali zavarovanec opravi več kot pet (5) specialističnih storitev ali zahtevnih diagnostičnih preiskav zaradi istega razloga obravnave.
To so dolgotrajne ali trajne bolezni, poškodbe ali stanja, ki se ponavljajo ali obstaja prihodnji sum na ponovitev, zanje so potrebni stalen zdravniški nadzor in zdravljenje, lajšanje simptomov, rehabilitacija ali zdravstvena nega. Kronična bolezen, poškodba ali bolezensko stanje lahko povzročajo trajne zdravstvene posledice, poleg tega se na njihovi podlagi ugotavljajo morebitni prihodnji zapleti, stanja ali bolezni.
Preglejte bazo najbolj pogostih vprašanj in odgovorov uporabnikov storitev PRVA Zdravje. Imate dodatno vprašanje? Pišite nam in z veseljem vam bomo odgovorili v najkrajšem času.
Fajfarjeva ulica 33
Ljubljana