FAQ

Specialisti

Splošno

V tem primeru vas vabimo, da se v okviru delovnega časa za informacije obrnete na telefonsko številko točke PRVA Zdravje 01 77 775 775 in skupaj s svetovalcem odgovorita na zgornje vprašanje.

Največkrat se zgodi, da je zaradi neplačila tekoče premije za naslednje obdobje izvršena blokada koriščenja specialističnih zdravstvenih storitev.

Po tem, ko dostopite do zdravstvene storitve v sklopu zavarovanja PRVA Zdravje nimate drugih obveznosti razen v naslednjih primerih:

  • ko ste naročeni na storitev, ki je kritje iz zavarovanja PRVA Zdravje ne vsebuje,
  • ko ste naročeni na storitev, ki presega kvoto kritja iz zavarovanja PRVA Zdravje,
  • v primeru, da ste izbrali paket s 30% soudeležbo. V tem primeru vam bomo po pošti poslali račun za preostalih 30% cene koriščenih zdravstvenih storitev znižane za stalni 10% popust ki vam kot našemu zavarovancu pripada. Veljavni cenik je objavljenem tukaj.

Čas 10 delovnih dni do zdravstvene storitve začne teči takoj, ko vzpostavite obvezni kontakt z zdravstveno točko PRVA Zdravje. Po tem, ko dostopite do zdravstvene storitve nimate drugih obveznosti razen v primeru, ko ste naročeni na storitev, ki je kritje zavarovanja PRVA Zdravje ne vsebuje, ali ste kvoto kritja presegli. V obeh zadnjih primerih vam bomo račun, zmanjšan za 10 % popust, poslali po pošti.

Delovni čas točke PRVA Zdravje smo razdelili na dve možnosti:

  1. Za namen koriščenja zavarovanja, naročila in odpovedi terminov, je točka za vas na voljo 24 ur na dan.
  2. Za namen informacij na temo že sklenjenega zavarovanja PRVA Zdravje, njegove morebitne sklenitve v prihodnosti, za pomoč pri spletnem sklepanju ali druge informacije, vam je točka PRVA Zdravje na voljo vsak delovni dan od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro.

Za koriščenje zdravstvenih storitev je nujno potrebno vzpostaviti telefonski stik z zdravstveno točko PRVA Zdravje, ki vam je na voljo 24 ur na dan.

V procesu boste morali predložiti naslednje:

  • podatek o 7 mestni številki zavarovanca, ki se nahaja na zadnji strani kartice PRVA Zdravje,
  • številko zdravstvene dokumentacije, dokumentacije in napotnice ali kopije potrdila elektronske napotnice, če je ta potrebna. Zavarovalnica ima pravico zahtevati tudi druga dokazila, ki so potrebna za ugotavljanje pravice do koriščenja specialistične storitve.

Na podlagi odobritve zahtevka, zdravstvena točka PRVA Zdravje zavarovancu na osebni elektronski naslov in na osebno številko mobilnega telefona pošlje sporočilo o izbranem terminu in lokaciji specialistične obravnave.

To je bolezen, stanje ali poškodba, ki se ponavlja z izmenjavo boljšega in slabšega zdravstvenega stanja, z vmesnimi remisijskimi obdobji. Bolezen ni kronična in je ozdravljiva. Šteje se, da je bolezen, stanje ali poškodba ponavljajoča se, ko je to medicinsko ugotovljeno ali zavarovanec opravi več kot pet (5) specialističnih storitev ali zahtevnih diagnostičnih preiskav zaradi istega razloga obravnave.

To so dolgotrajne ali trajne bolezni, poškodbe ali stanja, ki se ponavljajo ali obstaja prihodnji sum na  ponovitev, zanje so potrebni stalen zdravniški nadzor in zdravljenje, lajšanje simptomov, rehabilitacija ali zdravstvena nega. Kronična bolezen, poškodba ali bolezensko stanje lahko povzročajo trajne zdravstvene posledice, poleg tega se na njihovi podlagi ugotavljajo morebitni prihodnji zapleti, stanja ali bolezni.

Ni rezultatov

Paketi in kombinacije